Pozycjonowanie stron i sklepów tanio i skutecznie | SEO lokalne Pozycjonowanie stron i sklepów tanio i skutecznie | SEO lokalne

Pozycjonowanie
stron

Pozycjonowanie
lokalne

Pozycjonowanie stron i sklepów

Co daje Ci pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron

Wysoka pozycja w Google

Pozycjonowanie stron

Bardzo duża skuteczność

Pozycjonowanie stron

Szybkie efekty działań

Pozycjonowanie stron

Widoczne rezultaty

Dlaczego warto skorzystać z pozycjonowania stron?

Dlaczego warto skorzystać z pozycjonowania stron?

78% internautów szukających lokalnych usług lub produktów dokonało właśnie lokalnie zakupu w późniejszym czasie

88% użytkowników smartfonów regularnie wyszukuje frazy związane z lokalnymi usługami i produktami w celu znalezienia właściwej firmy

56% osób szuka lokalnych usług w czasie swoich podróży

Oferujemy najlepsze rozwiązania dla biznesu

Rozpoznanie konkurencji

Rozpoznanie konkurencji

Analiza sytuacji firmy

Analiza sytuacji firmy

Mobilne strony WWW

Mobilne strony WWW

Optymalizacja witryn

Optymalizacja strony

Aktywne działania SEO

Aktywne działania SEO

Strona i wizytówka firmy

Pozycjonowanie WordPress

Zapytaj o indywidualną wycenę pozycjonowania strony

Co to jest pozycjonowanie stron

Mianem pozycjonowania określa się działania mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Bardzo często wykonuje się je wraz z działaniami SEO.

Kolejność, w jakiej prezentowane są strony internetowe nie jest przypadkowa. Najwyżej znajdują się witryny, które zostały uznane przez wyszukiwarkę za najlepiej pasujące do danego zagadnienia. Za ich ułożenie w stosownej kolejności odpowiada algorytm Google. Dokładny sposób jego funkcjonowania nie jest znany. Wiadomo natomiast, jakie czynniki wpływają na to, że dana strona znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania niż pozostałe. Związane są one zarówno ze znajdującymi się na stronie treściami oraz jej funkcjonowaniem, jak i popularnością danej witryny w Internecie.

To, ile osób wejdzie na nią z wyników wyszukiwania na określone hasło uzależnione jest od frazy, jaka została wpisana w wyszukiwarkę oraz pozycji, na której strona znajduje się w wynikach wyszukiwania. Dla każdego ze słów kluczowych sprawdzić można, jak prezentuje się średnia miesięczna ilość wyszukiwań, czyli to, ile razy dana fraza była wpisywana do wyszukiwarki przez użytkowników.

Działania z zakresu pozycjonowania stron internetowych opierają się o dążenie do poprawy elementów mających wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Obejmują one między innymi stosowną optymalizację kodu HTML, przygotowanie treści oraz stosowna ich optymalizacja z uwzględnieniem słów kluczowych i odpowiednio dopasowanych nagłówków, usprawnienie funkcjonowania witryny — usunięcie błędów czy poprawa szybkości ładowania, podzielenie informacji na określone podstrony, przygotowanie wersji mobilnej oraz zdobywanie linków z innych stron — ich zakup, publikacja artykułów, współpraca z portalami tematycznymi oraz marketing szeptany.

Aby wymienione powyżej działania z zakresu pozycjonowania stron internetowych były skuteczne, muszą być one prowadzone regularnie przez dłuższy czas.