Utworzenie strony internetowej dla lekarzy, przychodni medycznej

Strona www dla przychodni medycznej

Click to rate this post!

Strona www dla przychodni medycznej

Dlaczego warto mieć estetyczną stronę internetową?

Jak pokazują statystyki, aż 88% osób mających kłopoty ze zdrowiem, szuka rozwiązania problemu w Internecie. W związku z tym, osoby prowadzące placówki medyczne, gabinety lekarskie powinny w szczególny sposób zadbać o swoją prezentację w sieci.

Badania wskazują również na fakt, że coraz częściej potencjalni pacjenci postrzegają daną przychodnię medyczną przez pryzmat jej strony internetowej. To, jak wygląda strona www danej przychodni ma kluczowy wpływ na to czy warto zaufać jej i jej personelowi i czy może być uznana za lidera w swojej branży.

Na co szczególnie zwrócić uwagę jeżeli chodzi o stronę?

Bardzo ważnym elementem każdej strony www przychodni medycznej jest prezentacja oferty wraz z podziałem na poszczególne usługi, rodzaje i zakresy świadczeń. Jeżeli przychodnia świadczy usługi w ramach NFZ i usługi komercyjne to należy w jasny i czytelny sposób je przedstawić i rozgraniczyć.

Opis poszczególnych usług powinien być napisany zrozumiałym, prostym językiem – zwykle bowiem osoby, które będą po raz pierwszy wykonywany dane badanie, usługę czy zabieg mogą nie nieć zbyt szerokiej wiedzy na ich temat. W przypadku badań czy zabiegów warto na przykład opisać jak się do nich wcześniej przygotować.

Warto również przedstawić kadrę medyczną w pełny sposób, opisując czym się zajmują poszczególni lekarze w danych poradniach. Jeżeli przychodnia dysponuje profesjonalnymi zdjęciami lekarzy i wyrażą oni na to zgodę to warto takie zdjęcia wykorzystać.

Ciekawą rzeczą jest regularnie prowadzony blog na stronie z artykułami na temat wykonywanych zabiegów, badań czy wywiady z zatrudnionymi lekarzami. Na pewno może wzbudzić to większe zaufanie pacjentów do danej przychodni medycznej.

Jakie elementy muszą się znaleźć na stronie?

W pierwszej kolejności warto zadbać o stosowną kolorystykę oraz layout graficzny witryny, który powinien być stonowany, spójny z kolorystyką stosowaną przez przychodnię i budzić zaufanie pacjentów. Ten etap warto zlecić profesjonalnej firmie zajmującej się projektowaniem stron internetowych.

Kluczową rolę odgrywa także intuicyjna nawigacja. Badania pokazują bowiem, że około 55% użytkowników jako największy problem na stronach www wskazuje trudności w odnalezieniu niezbędnych informacji. Strona internetowa przychodni medycznej nie powinna w żaden sposób wydłużać procesu umawiania się do lekarza. W tym celu, pole wyszukiwania należy umieścić w widocznym miejscu. Dzięki temu wyszukanie konkretnego zabiegu czy lekarza nie sprawi potencjalnemu pacjentowi większych trudności.

Podczas tworzenia strony www warto zadbać należy tutaj również o czytelne menu, widoczną zakładkę kontaktową oraz ewentualnie internetowy formularz umawiania wizyt. Warto postawić na kilka różnych form kontaktu z przychodnią – od telefonu, przez mail, formularz kontaktowy, Skype, aż po media społecznościowe. Dzięki temu z naszą ofertą będziemy w stanie dotrzeć do osób w każdym wieku.

Warto również, by na takiej stronie znalazła się Mapa Google, która pozwoli na szybkie i proste odnalezienie drogi dojazdu do placówki.

Bardzo dobrym pomysłem jest także stworzenie wersji kontrastowej witryny, a także umożliwienie zmiany wielkości liter dla osób słabowidzących oraz niedowidzących.

Niezwykle ważnym elementem strony internetowej przychodni, lecz także każdej innej witryny, jest klikane logo, które po kliknięciu przekierowuje z miejsca, w którym znajduje się obecnie użytkownik wprost na stronę główną. Nie ma wówczas konieczności przechodzenia wstecz z ostatnio oglądanych podstron czy ponownego wpisywania adresu www.

Oczywiście sprawą nie podlegającą dyskusji jest aby strona była responywna czyli taka samo czytelna na telefonie, tablecie czyli na urządzeniach mobilnych jak i na komputerze stacjonarnym.

Ze spraw czysto technicznych nie można zapomnieć o dobrym hostingu i odpowiedniej budowie strony aby szybkość ładowania się strony była jak najlepsza oraz certyfikacie bezpieczeństwa SSL.

Aby pozyskać nowych klientów warto również zainteresować ofertą pozycjonowania stron medycznych .

Podsumowanie

W obecnych czasach przychodnia medyczna nie może obejść się bez strony internetowej. Ale aby zyskać nowych pacjentów należy włożyć trochę wysiłku w stronę www tak aby przede wszystkim w sposób czytelny, intuicyjny i estetyczny przedstawić świadczone usługi, zabiegi, przedstawić kadrę lekarską i pozwolić na szybki kontakt z placówką.

Sprawdź naszą specjalną ofertę na tworzenie stron dla lekarzy i przychodni medycznych.

Click to rate this post!